MF Dnes jako tištěný leták Supermarketu

Přejete si filmovou recenzi od Mirky Spáčilové, zamyšlení Hynka Kmoníčka nad islámem? Chcete znát aktuální nabídku na vepřové plecko bez kosti nebo králičí stehna s kostí? To vše najdete v našem tisku.

Dnes jsem měl zase nasypáno plno letáků ve schránce. Začal jsem nadávat, kde mám můj denní tisk, moji mladou "Frontičku". Když jsem se v těch papírech začal přehrabovat a házet je do koše, tak jsem zjistil, že je frontička zabalená do něčeho jako leták supermarketu s poznámkou NOVINY UVNITŘ. A fakt tam byly. 

Já vím, že ty noviny musí také z něčeho žít. Že jen z předplatného se ten barák asi utáhnout nedá. Ale co je moc, to je příliš. Dnešní zkušenost mi jen potvrdila mé rozhodnutí předplatné odhlásit. Zvažoval jsem to již dlouho. Nejde ani tak o peníze, jako o to, že za ně člověk dostává čím dál více jen nezáživný brak s reklamním odpadem. Kdyby jsme alespoň topili v kamnech. 

Je až zarážející, kam až jsou tyto noviny schopné se sami degradovat. Kam až jsou schopné zahnat svojí "cílovou skupinu čtenářů", kteří dnes tápou jaké noviny mají pro sebe vůbec volit. Vymlouvat se na to, že se čtenáři tisku přesouvají na internet je alibizmus. Tištěné noviny mají své kouzlo stejně jako tištěné knihy. Ale musí to být pro čtenáře stravitelné čtení. Teď vůbec nemluvím o tom, zda někdo upřednostňuje Zemana a někdo Kalouska. Nevadí mi Babiš, ani jako majitel novin, to už bych je dávno odhlásil. Mně vadí ty noviny.

Ukončení předplatného není také žádná legrace. Musíte si stáhnout daný tiskopis, vytisknout ho, vyplnit, podepsat a odeslat poštou na oddělení předplatného. Zařídit předplatné je otázka dvou minut on-line. Ukončení je výslech v dotazníku, kde vám dávají vybrat ze šestnácti otázek na téma proč jste se rozhodli předplatné ukončit. Ani Rudé Právo to na vás tenkrát nechtělo.

Ráno u snídaně nám noviny budou asi chybět, i když je pravda, že jsme je poslední dobou přelétli hodně rychle. No co, tak se také přesuneme na počítač. Nakonec tu aktuální informaci na Vodňanskou kachnu za 49.- za kilo tam najdeme také. 

 

Autor: Pavel Vildomec | středa 16.3.2016 14:19 | karma článku: 22,36 | přečteno: 836x
  • Další články autora

Pavel Vildomec

Okupace 1968 očima teenagera

22.8.2018 v 18:52 | Karma: 16,82

Pavel Vildomec

"Jó to bývala Tour de France!"

26.7.2017 v 15:15 | Karma: 28,67

Pavel Vildomec

Tak si to alespoň představte

23.12.2016 v 16:58 | Karma: 18,73

Pavel Vildomec

Trenér Vrba se konečně odkopal

30.6.2016 v 17:00 | Karma: 31,33

Pavel Vildomec

Nekopejte do Sparty

2.5.2016 v 16:16 | Karma: 22,67

Pavel Vildomec

Unavení trenérem Ščasným

25.4.2016 v 15:54 | Karma: 26,82

Pavel Vildomec

"Už zase smrdíš hospodou?"

6.4.2016 v 15:32 | Karma: 14,30

Pavel Vildomec

Ibisové skalní to nevydýchali

2.3.2016 v 14:59 | Karma: 10,39

Pavel Vildomec

A ptákem roku je...

26.2.2016 v 13:24 | Karma: 15,08

Pavel Vildomec

Půjde trafikant do vězení?

15.2.2016 v 10:46 | Karma: 15,51

Pavel Vildomec

Zachutnaly mu pistácie

5.2.2016 v 13:46 | Karma: 15,31
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 982x
Chci se psaním bavit. Reagovat na události, které mě osloví. A také trochu zavzpomínat.

 

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky