Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nezlobte se, vzpomněl jsem si na takovou drobnou příhodu z toho dávného koncertu..

Stál jsem docela blízko pódia, tak ca 10 metrů, byl tam zákaz fotografování a když byl David Bowie v nejlepším, ten,kdo stál hned vedle mně ho vyfotil bleskem. David upřel svůj dvoubarevný zrak..na mně.Zpíval sice dál, ale za viníka si vybral mně!! Dost mě to zmrazilo, ale dokázal jsem ukázat palcem na souseda. David pak udělal takové drobné, varovné gesto, ale to již naštěstí nepatřilo mně..Tak to je vše.

A jdu poslouchat, poslouchat a ..asi trochu plakat...

2 0
možnosti

Stejný vkus mám i já.. Ale,promiňte, já ho viděl. Dávno již tomu, byl jsem na koncertě Davida Bowieho na Výstavišti, v aréně, kde hrála a hraje pražská Sparta. Bylo to stejně skvělé, jako všechny Tvé počiny, Davide, jedinečné, jako Tvůj talent! Hudební, textařský, herecký... Díky za všechno a -pokud chceš-odpočívej v pokoji, k Bohu jsi měl ostatně vždycky hodně blízko. Pokud ale odpočívat nechceš, jistě dáš tam nahoře dohromady výbornou partu muzikantů a můžete to rozjet. Můžete třeba hasit oheň benzinem...

Jsi navždy s námi, my s Tebou...;-(...

A díky za blog

2 0
možnosti
Foto

Společný máme smutek a to , že ho nemáme šanci vidět už. Jjinak závidím ty všechny zmíněné, viděné, stejný vkus... a já si sypu popel na hlavu s tou Patti, kterou i tu, tak nablízku po vejletě na Sněžku loni, jsem si hloupě nechala utýct... a teď to člověk vidí... je to špatný... tenhle hudební a filmový ďábel ukazuje , jak si je máme užít...R^

7 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 982x
Chci se psaním bavit. Reagovat na události, které mě osloví. A také trochu zavzpomínat.

 

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky