Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také jsem zažil kamna v kině vzadu poblíž vchodu na pravé části sálu. Ale kdybych si vzpomněl zda to bylo v Praze či Brně. Spíše v Brně v nějaké okolní čtvrti typu Židenice.R^

0 0
možnosti

nebylo to nakonec v Radosti na Cejlu?;-D Dobrá byla taky Vlast v Komárově, kde byla první řada za kačku:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Málem jsem zamáčkla slzičku. V Braníku jsem prožila celé dětství a Eden samozřejmě znám. Škoda ho. Teď tam místo něho tuším stojí taková ohavná krabice - domov důchodců? Odstěhovala jsem se v 76 roce a do Braníka už se zrovna často nepodívám. Ale na kino a proslavená kamna vzpomínám stále. Jsou místa, co by se neměla prznit podobným způsobem, jako právě náš památný Eden.

3 0
možnosti

J89a90r69a 24R88a20n21k

20. 1. 2016 22:21

Hezky blog, na stara ceska kina jsem uz temer zapomela.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS