Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Děkuju za hezkou vzpomínku!

Já k tomu jen přidám ještě jednu, pro mne bývala kouzelným termínem i 'sněhová kalamita', přišla-li v pravý čas. Když přestaly jezdit vlaky ze Šumavy, kde jsem pobýval, protáhly se mi tak vánoční prázdniny i o týden. - A přišla-li pak i kalamita uhelná a prázdniny uhelné, joj!

;o)

2 0
možnosti
PV

No, my nafoukaný Pražáci měli také týden navíc v červnu - Spartakiádní prázdniny, ale ty byly jednou za pět let / píšu o nich na mém blogu /. Ale ty kalamity a zamrzlé vagony byly pravidelně:-)

1 0
možnosti
RE

Krásná poznámka o ,,zachráněném dětství" To pak púokračovalo zachraňováním mládí. Těsně po vyučení pouze dva týdny dovolené, to je masakr, když je člověk mladý. To už se nastavovalo u doktora třením teploměru:-)

1 0
možnosti

Třením? Teploměr se vždy naklepával, ale opatrně, aby se rtuť nepotrhala;-D

0 0
možnosti
VV

Atake ve vecernich televiznich zpravach ukazovali zeleznicare vynalezce, co rozmrazovali vygony ci dopravniky vyrazenym motorem z MIGu 15.

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 982x
Chci se psaním bavit. Reagovat na události, které mě osloví. A také trochu zavzpomínat.

 

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky