Diskuse

"Jó to bývala Tour de France!"

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V podstatě jediným pořádným "vzrušením" a ti ještě docela upozaděným byla diskvalifikace Sagana.

O spravedlivosti ať diskutují jiní.

1 0
možnosti

M26i11l29a66n 40B87í35l88e93k

27. 7. 2017 20:13

Diskvalifikace Sagana je jistě moment, na který se bude nejvíc vzpomínat. Ale těch zajímavých míst bylo i tak dost; uvidíme, jak s tím zahýbá historie (resp. budoucnost). Třeba se ukáže, že stoupání na Peyragudes, kde Froome ztratil, bude určující pro další léta. A to nejen pro strategii jiných stájí, ale i pro stavbu tratí.

0 0
možnosti

P92e93t95r 53M28a60š84a15t

26. 7. 2017 19:35

....a já si bral svou "silničku" před TV, upnul ji do TACX trenažéru a makal jako divej i 3-4 hodiny!!  Letos, fakt nuda.

1 0
možnosti
Foto

Líbí se mi ta poznámka, jak lidi vážně získávali vztah ke kolům, jen cosi mi tam v článku chybí...doufám, že Vám nekřivdím. Chápu podstatu tohoto závodu, ale ona TdF není co bývala i z jiného úhlu pohledu. Vzpomínám strašně ráda na chytré komentáře, a to je čistě česká věc. Totiž, jak jsme se nedávno shodli s jedním známým, tahle cyklopodívaná je také i jistou vizitkou Francie jako krásné země. Kamera zabrala architektonický skvost viděný z nebe a kdysi takový Robert Bakalář vyšvihnul bravurně historické souvislosti, popsal, a spojila se tu nenásilně a příjemně kulturní i soutěžní sportovní část. To, co jsem zažila letos...kdeže loňské sněhy jsou... na freestyl rozborů mám náladu chvíli. A co se týká těch vašich uváděných provinilců - nestojí mi takových po boku moc, ale já takovéhoLA i dokážu obhájit...Každý , kdo vyžaduje drama, lepší výkon, vítěze, a to jsme tu vpodstatě všichni, máme tak trochu máslo na hlavě... to vše se šponuje a dělá i kvůli diváctvu. Dal příklad klukům s rakovinou... naději...a to není zas tak málo:-)

1 1
možnosti

J22a39k32u15b 48Š57o92l43c

26. 7. 2017 21:48

Pan Bakalář byl často (vlastně vždy) zcela mimo. To bývalo velké trápení.

0 0
možnosti
Foto

neměl jsem možnost letošní tour sledovat pravidelně a tak se mohu mýlit, ale letos mi připadala naopak podstatně méně nudná, než roky předchozí.

0 0
možnosti

Možná bychom chtěli moc a jsme přitom svědky nezvratného vývoje. Ale! Příští rok Landa, Porte, Bardet, někdo se vyklube, náhody, štěstí, a ke všemu nádherná krajina. Zase se těším. Jsem jenom asi trochu divný, protože zároveň se děsím - podle ohlasů tolik oblíbených - expertů ČT Sport, s jejich příšerným žargonem, chechtotem, nekonečnými větami a neustálým žvaněním - i v okamžicích, kdy by nejlepším komentářem bylo mlčet a nechat plynout obraz. (A nepište mi, že mám ztlumit zvuk nebo se dívat na Eurosport.)

2 0
možnosti

Já ten zvuk skutečně vypínám nebo se dívám na slováky nebo na eurosport.

1 0
možnosti
Foto

Tour, díky masovému používání techniky, svázala taktika. Dokud neměl každý jezdec vysílačku, měl velmi omezený přehled o dění v pelotonu a musel do závodění jít více po hlavě a protože ten omezený přehled měli i všichni ostatní, tak se to i často dařilo. Obávám se, že dokud používání techniky neomezí pravidla, v závodech Grand tour se už nic zajímavého neuděje.

1 0
možnosti
Foto

I66v21a57n 41V58e51s82e90l91ý

26. 7. 2017 16:40

Asi ano, dříve byli informováni tabulí o náskoku/ztrátě ale už informace kdo je ve vedoucí skupině nebyla tak jednoduchá. A to bylo to, co přidávalo na soutěživosti závodníkům a pro diváky to nebyla taková nuda jako dnes když "žluťák" pár minut po úniku ví, že ve vedoucí skupině není nikdo kdo ho může připravit o to triko protože jeho ztráta je vysoká a tak on nemá důvod se snažit závodit.

2 0
možnosti

J96a90k45u96b 84Š83o31l95c

26. 7. 2017 16:00

Ale právě Armstrong měl ještě dokonaleji sladěný tým, který nedovolil nikomu nic, aby v závěru jeho veličenstvo všem ujelo. To byla pro mě velká nuda. Já upřednostňuji devadesátá léta - Indurain, Chiappucci, Rominger, Zülle, Jalabert, Ugrjumov, Virenque, Dufaux, Riis, Ullrich, Pantani, Tonkov, Savoldelli, Gotti, Heras, Pulnikov. I když to byla možná ještě větší dopingová show.

1 0
možnosti

Keď ste vymenovali tie mená z 90 tych rokov - Indurain, Jalabert, Virenque, ..., hneď som ich mal pred očami, bola to riadna show ;-) a aj toho dopingu tak asi bolo neúrečno a Armstrong to dotiahol k dokonalosti. Ale až do minula som nevedel, že doping tam bol dokonca dovolený/ bežne podávaný až do cca 70-tych rokov.

TDF je súkromný biznis, robia si svoje pravidlá ako sam im hodí, oni robia víťazov aj porazených.

0 0
možnosti
Foto

Výborně napsáno, mluvíte mi z duše!R^

1 0
možnosti