Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

... od té doby, kdy MF Dnes opustil Karel Steigerwald nemá cenu tento plátek vůbec otvírat;-(!

1 0
možnosti
MS

Ano, máte pravdu. A tak jsem vyplnila odhlašovací dotazník (skoro jak přiznání k trestnému činu) a už se ráno zbytečně nad MF nemusím čílit.

0 0
možnosti
DH

D67a32v76i68d 68H37o43l98e59c

16. 3. 2016 15:00

tištěné noviny nekupuji,protože tam je tolik různých příloh které mě absolutně nezajímají a navíc doma topíme plynem a nepotřebuji papír na zátop.Vše comě zajímá si najdu na internetu.

2 0
možnosti
JC

Proč nečtu tištěnou Mladou frontu?

Je to jednoduché a nejsou v tom ani reklamy, ani lživé články a demogogie a bruselanská propaganda. To by mi sice vše vadilo, ale aby mi to vadilo, musel bych to umět přečíst.

Ten důvod, proč nečtu tištěnou MF Dnes, je jiný a jednoduchý: JSOU TAM PŘÍLIŠ MALÁ PÍSMENKA.

0 0
možnosti

dneska jsem si shodou okolností pořídil jak tištěnou mfd tak i lidovky neb mě tam cosi zaujalo, naštěstí když mě tam nic neláká, tak kupovat nemusím a vypovídat předplatné taky ne. byť je to lehce dražší. Ta reklama na B illu mi ani tak nevadila, spíš je horší to, že tak třetinu článků už znám z netu

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 982x
Chci se psaním bavit. Reagovat na události, které mě osloví. A také trochu zavzpomínat.

 

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky